Home alone

Här sitter jag, hungrig & törstig. Jag har inte varit duktig idag,
läxorna blev inte gjorda eller jo, ytterst lite.
Film skåpet har blivit rensat, hittat många fynd.
Undrar ifall man törs kolla vad de är för något?
haha tro inget nu va, de kan lika gärna vara nå mat program!

Samtidigt lyssnar jag på introt till gamla Beverly hills, den serien är suverän!
Önskar att jag hade varenda säsong att kolla på,
men då skulle inget annat bli gjort. haha

Passade på att filma mig själv när jag sjunger karaoke, men det får ni varken
se eller höra! hahaha usch vad gräsligt det låter.
Skojsam underhållning haha!




Kommentarer
Postat av: J.

Linda, jag MÅSTE få se den videon!! :D :D haha, är säkert gulligt! :) <3

2010-05-26 @ 17:02:22
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0