knas bloggen

Går inte att se mina kommentarer längre :( tänk att det ska börja jäklas nu!
skit blogg. haha tror minnsan att jag ska ge den stryk!

Det gick kalas att köra bil på körskolan! Körskolslärarn var störtskön.
Bokat tid igen, onsdag nästa vecka! tummen upp.

Taggad inför fredag! det kommer bli underbart kul! Äntligen får jag umgås
med mina rackarns goa vänner! De har varit bortresta ett tag & har haft
fullt med plugg, men på fredag blire grillsmys!

Plugget vill aldrig ta slut, ha borde gjort klart inlämningarna
för long time ago men jag har inte orkat.
Helgen är sista tillfället.

Imorgon är det friluftsdag, inte lika skojsamt.
Ville egentligen vara ledig å hälsa på praktiken.
Men de får jag ta och göra en annan dag!


Kommentarer
Postat av: J.

Fredag :D :D

Friluftsdagen blev ju rolig ändå, haha! :D <3

2010-05-27 @ 19:18:28
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: inis :)

svar på outfit:hoppas du är ärlig nu så du inte går och säger till fickan eller emelie att de är fult som vissa andra.... hahaha! ;) <3

2010-05-29 @ 00:19:31
URL: http://inamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0