Rättvik -

Fredag: Kl 09.00 gick startskottet mot Rättvik! Ett snabbt stopp inne i
Kupolen hann vi med. Att ha med sig två ivriga karlar är inte kul.
Speciellt om man vill titta på kläder en stund. Kom fram till Rättvik runt ett och
då började vi checka in på hotellet, gick en sväng på marknaden.
Åt mat inne på restaurangen, maten var lika god som förr om åren!

Besökte även lite bekanta på campingen, trevligt!
Men när man har ont i halsen vill man bara därifrån.
Annars var fredagen väldigt bra.

Lördag: Hotellfrukostar är väl underbara?
Även lördagen spenderade vi på marknaden, brorsan & hans flickvän kom upp
till oss. De åkte hem efter maten och då följde jag med Marie och Hampe till lekparken,
efter en stund var de dags att rulla hemåt till hotellet.

Tidig kväll för min del, halsen var verkligen inte på min sida! äckliga förkyldningar.

Söndag: Frulle time! gotttans. Packade ihop våra väskor, tog oss en
sista runda och kollade, sedan bar det av hem.

Helgen har varit fantastisk! Bra väder, kärt sällskap & fin fina grejor att fynda!

Jag är en skinnjacka rikare, visst sved de i plånboken, men det gör inget!
För den jackan har varit efterlängtad.

Rättvik är en vacker plats, önskar att man kunde ta sig dit oftare.


Kommentarer
Postat av: inis :)

Lägg upp bild på jackan :D

2010-05-10 @ 19:29:30
URL: http://inamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0