Valborg 2010!

Började dagen med 2 lektioner och efter skolan fann jag Jeppa, Klara & Gabriella
på en bänk ute i solskenet. De följde med mig till stan en bit,
alla vet hur mitt lokal sinne är så jag behöver hjälp! hahah

Fikade på johanssons med mamma, systra mi & hampe.
På eftermiddagen fick jag skjuts till Linn & Linnéa.
Vi käkade tacos och gjorde oss i ordning för kvällen. Busigt!

Åkte in till Sala med flicksen, gick runt och kollade. Träffade Jeppa, Klara & Vicky!
Vi gick runt allihopa, mötte även annat trevligt folk som vi gick med, pratade med
å lite så. De är kul att se hur man blir när man fått sig en dricka för mycket.
Synd att jag inte såg mig själv, haha. Stackars människor som fick dras med mig!

Fick en kram av en gammal lärare, jag blev gladis!
Har inte sett honom på evigheter så det var askul att få snacka med honom.
ååååh vad jag älskar den kaaarln. Sa jag det högt?

Vädret var på topp, eller solen var inte framme men det var uppehåll.
Lite regn for ner på oss lite då & då men det gjorde inget, för jag märkte knappt
att det regna! haha

Efter många kramar med goda vänner, var det dags att åka hemåt.
Jag & Linnéa sov hos Linn. Somnade ganska på direkten

Tack till er alla som gjorde min Valborg lyckad!

Tröttna & Slitna är vi allihopa.









Kommentarer
Postat av: J.

Trött och sliten är väl bara förnamnet! Tack själv för en underbart rolig kväll, hade sjukt kul! <3

2010-05-01 @ 19:26:44
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: inis :)

Du skulle ju skolka? jag gick inte till skolan för ja trodde ingen skulle va där.. hade jag vetat att du va där hade jag kommit! :(

2010-05-02 @ 21:39:55
URL: http://inamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0