Söndag - Måndag

I söndags for jag hem till kajsa, och tog med henne på ett
äventyr, hon trodde att vi var i Sala men i själva verket var
vi i lilla Sätra. Skulle hem till Klaris.

Snacka om att bli grundlurad. Hon fick dessutom bära
en ögonbindel. Jag tror att hon blev väldigt glad
över våran surprise.

Medans vi var ute och gick runt omkring så hade
jeppa, klara och gabriella fixat mat och annat fint.

Vi spelade 2 ashärliga spel, pratade en massa
och sjöng med i musiken och gjorde även annat
tok.

Drack te, åt mer mat. Hann t.o.m med att blöda
en skvätt näsblod. Oturen var inte över som jag trodde.

Somnade inte förns halv 4, om inte senare?
haha galet. Vaknade runt kvart i nio, käkade en
god frulle.

Sen tog vi bussen ner till V-ås, där vi bowlade!
Det var hur roligt som helst.
Satte 3 strike, häftigt juu!

Fikade efteråt, där jag såg världens finaste karl, mums!

Måste också berätta att jeppa hade snyggast stil
när hon kasta iväg klotet, eller inte kasta men ni
förstår! Jag älskar din bowling stil, lille J!

Bussresan hem somna både jag och kajsa, trötta var vi!
Jag har iaf haft två sjukt mysiga, roliga och härliga dagar.


Flickorna!


Maaaat!







Kommentarer
Postat av: J.

Det var en kanonöverraskning må jag säga :D

Du och jag är bäst på bowling :)



Men nej, Linda, inte var det väl nå snyggt heller? enda bra var ju studsen ;)

2010-10-28 @ 00:52:36
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Gabriella

superkanonöverraskning! :D

2010-10-31 @ 04:57:40
URL: http://gabriellafjellander.blogg.se/
Postat av: lindis

Det blev en dubbeltoppenkalashärlig överraskning! :D

2010-10-31 @ 15:37:20
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0