14/1-11 del 2

Efter skolan mötte jag upp Kajsa & Jeppa, vi tog ett besök på willys
och dem köpte vindruvor & muffins!

Åkte buss hem, hämtade Kajsas lillsyrra på fritids, och det blev
ett kort men ett kärt återbesök för mig hos min praktikplats.
Goa små barn!

Väl hemma hos dem, så pratade vi ett tag och sedan gjorde
dem iordning mellis, medans jag satt i soffan och latade mig!

Spel, titta i fotoalbum, skratta, prata och äta är några
andra sköna händelser som vi hann med & göra innan hemgång.

Hade en skojig kväll tillsammans med mina vänner!




<3




Kommentarer
Postat av: J.

mycket trevligt! :) <3

2011-01-16 @ 23:35:20
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: lindis

det vare minsann! :)<3

2011-01-18 @ 18:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0