5/1

Inlägget som jag ska göra nu, är kanske ett knasigt & galet inlägg.
Men ni känner ju mig, jag är ju rätt så knäpp av mig.

Tyck vad ni vill, lite kul lär man få ha här på bloggen!
hahah

Härmed vill jag också varna känsliga tittare, för här kommer
det komma lite bilder på några av mina favorit kändis grabbar!

Ohja, dem är riktiga godbitar hela bunten!

Det är en salig blandning som jag har på karlar.

Luta er tillbaka och njut!



Robert Gustafsson. Han är min favorit komiker!
Han är så jävla rolig och jag fattar inte var han får allt ifrån!

En störtskön människa verkar han iallafall att vara,
det vore en häftig upplevelse att få träffa honom.

Undra ifall min käke kommer palla mötet,
jag menar när jag väl drar igång mitt skratt så får käken lida rejält.

Bara att ta sig en smärtstillande!

Han har ju ett eget band, och inte vilket band som helst
utan ett dansband. Bara det är ju en tuff grej!

Stilig är han också!



Bonden som fick mig på fall när jag såg honom
första gången i programmet Bonde söker fru.

Jag älskar hans värmländska dialekt och hans sätt att le på.
Han är en mycket charmig karl!

Tänk att få dansa bugg tillsammans med honom!
Det skulle vara på en höskulle isåfall för de passar oss bönder ypperligt!

Finaste bonden.
Han är en riktig Linda karl! Mums på honom.



Sen har vi dessa sköningar, som jag också har nämnt
och visat förut här i min blogg.

Ola & Kim är två storslagna favorit grabbar!

Jag har fått den stora äran och sett dem bägge
i verkligheten! Dem spelade med i samma teater.

Gissa om jag var glad då, mina ögon bara lyste!
Att få se två tjusiga män samtidigt, det kallas för lyx!



Här kommer en annan goding, ingen mindre än Stefan Nykvist.
Sångaren i Larz Kristerz!

Honom skulle man vilja träffa i det verkliga livet.
Nu tänker ni säkert: Linda, du är så liten.

Det är inte så jag menar, haha.
Vi kan ju sjunga tillsammans!

Men, finare dansbandssångare går det inte att hitta!
Jag lovar, och då känner jag till en hel del.

Bilden ovan är hur söt som helst! Önskar att jag kunde byta
plats med Nanne. Hon ser ut och trivas väldigt bra!



Emil Jönsson har gått och blivit en av mina favorit karlar.
Efter att ha sett honom i Fångarna på fortet, så blev
jag fångad!

En jätte fin kille som är en asduktig skidåkare.
Jag gillar inte skidor, men jag gillar honom!

Söt & har en härlig dialekt!



Patrick Swayze var en fantastisk grym skådis!
Sorligt nog så dog han för två årsen.

Jag är glad över att det var han som fick
huvudrollen i en av de bästa filmerna som finns.

Jag pratar naturligtvis om Dirty Dancing!
Han var grym som dansare och dessutom var han
en läcker man med stil.



Måste ta med Seb i min samling!

Sysslingen min.

Ibland kan jag tycka att jag känner igen mig själv i honom.
Det låter underligt hur det kan vara så egentligen.

Om jag säger såhär, vi är lika fina! :)

År 2008 var det jäkligt nära att jag kunde ha fått träffat
honom, men hans jädra tränare gav honom inte ledigt.

Ska ta ett snack med den tränarn en dag!

Som tur var/är blev jag bra kompis med hans farmor!
Hon är så snäll. Saknar na!

Ni får säga och tycka att jag är knäpp
och är alldeles för besatt.

Men alla har sina kända favoriter och
här var några av alla mina!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0