Fredagsmys!

Började morgonen med en datalektion, då fick vi semlor utav läraren!
Han är snäll! Semlor är egentligen ingen höjdare, men dem vi fick var
rysligt goda.

Istället för att laga mat så satt vi vid datorerna och jobbade med
Kostkoll, det var rätt så intressant.

Slutade strax efter två, mötte upp Kajsa och hennes klasskompisar,
vi fick skjuts ner på stan av Emma, riktigt snällt! tack snälla du.

Vi följde först med Kajsa L till tågstationen, sen gick jag, Kajsa
och Simon och fikade, riktigt trevligt & roligt vare!

Tog bussen hem, jag & K klev av i Sätra, där vi gick hem till
Klara, hemma hos henne fanns även Jeppa & Gabriella.

Mycket prat, skratt och pajbak. Den blev supergod!
är stolt över dem! jag latade mig mest, det blir så när
man går hotell & restaurang ;)

En supermysig dag/kväll!

Fredagsförmiddagen i skolan såg ut såhär! :)








Hos Klara! :)



Kommentarer
Postat av: Ina

du får skicka bilderna från datalektionen sen på msn :)

2011-01-30 @ 17:49:00
URL: http://inamatilda.blogg.se/
Postat av: J.

en riktigt härlig bild på er :D



Men vad gör jag på den undre bilden? haha, störd :)

Mysig kväll, och du latade dig ju inte mest :)

2011-01-31 @ 00:12:10
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0