27 mars

I fredags åkte vi till Västerås på en mässa, det handlade om företag?
haha, roligt att jag minns vad det handlade om. 
Men vi tröttnade ganska fort så vi gick till donken och käkade istället.

Väl framme i Sala igen, då gick jag och Alexandra ner på stan och mötte
upp Jeppa & Kajsa. Mer om det i nästa inlägg!

Annars har jag möblerat om i mitt rum, det är inte klart än ser jag..
Jag borde ta och anställa en städerska!

Sommarjobb någon? Du får en bra betalning + mat/fika.

Mitt i städningen igår så tog jag med mig Hampe ut på en picknick
här utanför i våran "skog", det var mysigt. Varm choklad & mackor!

Vad gör man inte för sitt syskonbarn?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0