En fin dag!

Idag fick jag laga den vegetariska rätten själv.
Nästan iallafall, kocken hjälpte mig lite då och då, det blev lasagne
och den blev hur god som helst! Är väldigt glad över att det gick så bra.
Imorse när jag kom dit så fick jag bakelser att ta med mig hem och när vi
åt frukost så fick jag rosor av dom. Så himla snälla! Blir så glad.



Det blev också ett stort kramkalas och även ett par tårar som kröp
fram ur deras och mina ögon innan jag åkte hem.

Var till körskolan efteråt och även där gick allt super bra.

Denna smått halv regniga torsdag har faktiskt varit en fin dag!

Bäst att sova nu, imorgon vankas det halkbana. Spännande!
Är lite små nervös.






Kommentarer
Postat av: Gabriella

så sött med rosor! :)

2011-10-23 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0