20 april


Super Linda.

Jag läser och läser trots att det är de jobbigaste som finns och ändå
lyckas jag inte, men ett sånt här teori prov skrämmer mig inte längre.

Ni som känner mig, ni vet att jag har blivit en kämpe och jag är envis.
Jag är nog alldeles för stark för att kunna ge upp!

Jag hoppas att jag inte tröttar ut er men jag vill kunna gå tillbaka
till min blogg och läsa det jag en gång har skrivit för det här stärker mitt självförtroende.

Jag är så glad som har så många fina människor som håller en tumme för mig, tror på mig
och som alltid finns hos mig oavsett vad jag än gör för saker! Ni gör mig stark.

<3


Kommentarer
Postat av: Gabriella

ÅH PUSS <3

2012-04-21 @ 13:51:55
Postat av: Lindis

Detsamma till dig! <3

2012-04-21 @ 15:06:17
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0