22 juli

Runt tio var jag hos moster och lasse, sen åkte vi vidare till mormor
och morfar, lasse följde med morbror lars på äventyr medan vi andra
åkte runt lite i färnbo och tittade. Har fått super fina presenter från
moster, lasse och mina andra släktingar i skåne, blev så himla glad!

Tillbaka hem och åt pizza med alla, riktigt trevligt och efteråt
åkte jag, moster, Lasse, Mats å Britt till skogen och plockade
blåbär, hittade även svamp. De blev en jätte mysig eftermiddag!



Mums!



Syns inte så bra men den är av och jag kan säga att lasse lyckades
haha, jag och moster fick oss ett gott skratt iallafall. Så härlig!

Efteråt åkte jag till Göran och Carina, fick gott fika och fick även
väldigt fina presenter, skivan spelas för fullt just nu, haha dom
kan dom!

Har haft en super härlig och mysig dag!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0