Torsdag

Hade en jätte mysig kväll i tisdags med lite släkt, var så glad att få
ha moster och Lasse här. Vi åt, fikade och tog även liten skogspromenad
inna dom åkte hemåt.. Dagarna med moster och Lasse har varit hur roliga
och mysiga som helst! Längtar redan tills jag ska få komma.

Fick hoppa in och jobba igårkväll och har även jobbat nu ikväll.
Kvällspassen är roligast och framför allt lugnast, man får plocka
med sitt och laga kvällsmaten och sen blir man själv tills hemgång.

Äntligen har solen kommit fram och självklart jobbar man..
Men när pengarna kommer så blir de ännu bättre!

Imorgon ska jag iväg och kolla efter en ny mobil, hoppas de går
bra och att jag hittar någon.. Fast jag kommer ju att sakna min
gamla! haha

Kommentarer
Postat av: Ina

äntligen ny telefon! haha

2012-07-26 @ 23:06:19
URL: http://inamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0