3 juni

Torsdagen var rolig med alla klasserna, synd att det regnade bara.
Efteråt fick vi mat ute och kollade på när både elever och lärare sjöng.

Mycket trevligt men såklart började de att regna så vi samlades inne i idrottshallen
för att titta på volleybollmatchen mellan lärare och elever,
vi kollade bara en stund för jag och min klass skulle iväg på lite andra äventyr.

I fredags hade jag Vicky här, de blev mycket skratt och prat.
God mat och dricka, var ute och fotograferade lite, sen sov hon kvar här
och på morgonen innan hon åkte hem så tittade vi på film.
Har haft jätte mysiga och roliga dagar med min vän!

Är avundsjuk på pappa och brorsan som har fått träffat moster i helgen.
Jag ville ju också följa med!

Idag har jag mest varit inne, fixat och donat på rummet.
Imorgon startar studentveckan, hoppas det blir bättre väder.
Annars får jag ta med paraply och gummistövlar. De kan bli fint!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0