7 juni

Vilken rolig och galen vecka jag har haft. Det började med vikingafest i måndags,
följde med Linn till hennes klasskompisar, det var trevligt att få träffa dom.

Det blev lite väl mycket för min del, men som tur är så har jag underbara
vänner som alltid hjälper mig! Tusen tack till er alla.

I tisdags var jag helt slut och vilade. Igår var det cykelrace!
Det var riktigt roligt och alla var så glada.

Jag lyckades att cykla omkull och slog i knät så nu är det lagom fint
till studenten. Tack kära klass för all hjälp! Ni är oslagbara.

Man tar bara studenten en gång i sitt liv och  då ska man fira rejält.
Imorgon ska jag njuta av våran dag och se till att det blir ett fint avslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0