31 oktober

Här kommer en liten uppdatering sen sist jag skrev.

I fredags kom Vicky, vi gjorde iordning tacos och hade en super mysig kväll!
Förutom att min näsa blödde som en tok, men det blir ju så i samband med
förkyldning åså.. Inte alls kul men de är bara att bita ihop.
Tack igen kära du för all hjälp!

I lördags åkte jag till Jeppa, tänk vad duktig jag är att på hitta!
Det är roligt att få köra bil och ännu roligare är det om man hittar.
Vi åt mat tillsammans med hennes syster och deras vän, fick även
träffa andra trevliga människor. Det var en väldigt rolig och mysig dag!

I söndags träffade jag Emma och Kajsa så tog vi en fika, det blev
mycket prat och skratt eftersom Emma nu bor i Östersund.
Även denna dag blev så trevlig och rolig!

Måndagen gjorde jag inte så mycket, var hemma och tittade
på skilda världar, städade och grejade lite.

Igår så följde jag med min syster till Sala för hon skulle handla lite
och på eftermiddagen åkte jag och Linnéa till Avesta, först skulle jag tanka
och jösses vilket tok det blev! Mannen bakom oss måste ha fått sig ett gott skratt.
Efteråt åkte vi och tittade i ett par affärer, sen hem till henne en sväng, åt mat och lite så.
Ännu en härlig och mycket trevlig dag!

Idag har jag och mamma hälsat på hos mormor och morfar, fikade lite och
nu är väskan packad och näst intill klar för imorgon åker vi till Skåne!!

Gissa om jag kommer somna fort ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0