6 september

Jag har haft jätte bra dagar hos moster och mina andra släktingar i Skåne.
Kan berätta lite för er vad vi har gjort under dagarna.

Onsdag: Åkte tåg nästan hela dagen, sen stod moster där på stationen
och väntade, jag blev så glad! sen träffa vi upp "morbror" vid bilen
sen åkte vi hem till dom. Åt mat och grejade lite.

Torsdag: Så bakade jag och moster hela förmiddagen, vi var också ner till affäreren
där min yngsta kusin jobbar så fick träffa henne, de var jätte kul.
Efteråt handlade vi lite och sen hem och åt mat med Lasse.
På kvällen var vi till min äldsta kusin och färga håret på henne, träffade
Sara och hennes dotter, det var så kul att få träffa dom

Fredag: På morgonen kom först mina kusiners farmor 
de var så kul att få prata lite åså, cyklade ner till stan och gjorde lite
ärenden, hem igen en sväng och sedan gick vi till dagis och hämtade
mitt kusinbarn. Väl hemma så lekte jag med henne, blåste såpbubblor
och lite annat mysigt. På kvällen kom alla över och åt mat, killarna spelade
fotboll och dom vann sin match, dom är så duktiga!

Lördag: Vi åkte till Ystad, gick i affärer och åt glass, efteråt åkte vi
till ett fint ställe och köpte korv, hem igen och där satt yngsta kusinen
och väntade på oss, vi satt ute hela eftermiddagen och pratade, Therese dök
även upp efter en stund så det blev en jätte mysig dag!
Senare på kvällen var vi till kusinernas farmor och åt middag.
Vi hade så myigt!

Söndag: Var jag, moster och Lasse till skogen och gick en promenad.
På kvällen åt vi grillad korv med en massa goda tillbehör tillsammans med
alla släktingar.

Måndag: Då åt jag och moster frukost ihop innan det var dags och köra mig
till tåget, allt gick bra men jag ville så gärna stanna kvar.


Jitterbugg, toscaformar och masariner. Gott!



Haha, detta var så kul! Lasse hade ställt fram våra cyklar ..
Han är snäll han.



Fredagskvällen. Himla mysigt hade vi!






Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh, gick det bra att åka tåg och hitta och så? :) Låter för övrigt som en trevlans resa, Skåne <3

2012-09-06 @ 22:01:13
URL: http://www.livetpafranska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0