Måndag

De va ett tag sen jag skrev här och mycket har hänt. Har jobbat, träffat kompisar och lite så.
I lördags var jag och Linnéa till en scrapbooking affär och tittade lite, på eftermiddagen åkte
jag till min morbror, åt lite gott, spelade spel och tittade även på melodifestivalen.
Senare skjutsade jag två st tjejer som jag har jobbat med i köket till hotellet och jag
passade på att vara ute på äventyr, jag är så glad för de här så nu hoppas jag att de
kan bli bra.

Igår träffade jag Emma och Kajsa en snabbis för en fika, riktigt trevligt hade vi.
På kvällen hjälpte jag pappa med datorn som dom har köpt.

Idag har jag varit barnvakt och alldeles snart ska vi åka till morfar på kalas.
Nu har ni fått en liten rapport på vad jag har sysslat med sen sist.

Vi hörs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0