2013

Det kommer en sammanfattning om 2012 inom kort men just nu ville jag bara
skriva lite kort och berätta vad som har hänt dessa dagar.

På nyårsafton låg jag sjuk så jag firade in nyåret med halstabletter, honungsvatten
och näsdukar. Men sen på onsdagen kom moster och "morbror" hit och dom åkte
hem igår. Jag blev så glad att dom bodde här hos oss,
det blev mycket tok kan jag säga er.

När dom kom på onsdagen så hade jag fixat en paj och lite annat gott sen
satt vi och pratade hela kvällen. Fick också superfina julklappar, ett armband som
mitt kusinbarn hade gjort och en mobilväska, perfekt att ha med sig när man är ute
och dansar.

På torsdag morgon åt vi först en god frukost
sedan åkte vi till min yngsta morbror och fikade, senare blev det en sväng
till mormor och sen hem äta mat, gå på en promenad och på kvällen samlades
vi alla hos min äldsta morbror och där fick vi middag och god efterrätt. Satt kvar
ett par tinmar och bara mös. Hem sen och tittade på bilder och bara hade de trevligt.

Fredag morgon tog vi med mormor till Sala, gick på stan och handlade
mat å lite så. På kvällen sen så kom mina syskon med deras familjer
så fikade vi. När väl lördagen kom så skulle dom åka hemåt igen, å vad jag
saknar dom!! Dessa dagar tillsammans med dom har varit så mysiga och
väldigt roliga.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ser fram emot sammanfattningen :)

2013-01-07 @ 22:41:06
URL: http://livetpafranska.blogg.se
Postat av: Linda

Va kul att du gör det! Den kommer snart =)

2013-01-07 @ 22:48:48
URL: http://liindaanderssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0