31 Januari.

Har mycket att berätta om, börjar och berätta med att jag blev nöjd hos
frisören, det blev inte så mycket ändrat utan håret blev mer toppat å luggen
blev lite kortare, passade också på att få mina ögonbryn fixade.
Efteråt blev det en träff med Ellinor, de va länge sen så de va riktigt trevligt
att få träffas en sväng, blev lite fika åså.
Sen åkte jag hem till Linnéa på kvällsfika, väldigt gott och mysigt.

På fredagen åkte jag och L till Linn på födelsedagsfirande, fick jätte god
smörgåstårta o god tårta, blev en mycket mysig kväll och efter de blev
de kalas hos Lillans äldsta dotter som fyllde, blev också en väldigt mysig
stund. Januari är en riktig kalas månad!

I lördags åkte jag till Emma vi gjorde lite ärenden på stan och sen
på kvällen blev det en utgång, en mycket galen kväll men samtidigt
väldigt rolig! Söndagen blev inte lika rolig, huvudvärk..

Måndagen: Började morgonen med att vara barnvakt och efter de var jag
och Ellinor först till arbetsförmedlingen och fick
lite tips och råd, därefter åkte vi till Västerås besökte Erikslund och Ikea.
Åt mat även mat där, så gott.

I tisdags var jag barnvakt igen, tog med yngsta dottern på en liten utflykt.
En väldigt mysig eftermiddag!

Idag var vi och kollade in olika yrken vid bibblan i stan, lämnade ut ett par
cv och nu får vi se vad som händer. Passade även på att äta en god sallad
med en vän.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0