4 juli

Igår följde jag med Ellinor till Västerås, hon ville ha sällskap till Ikea en sväng
men de slutade med att vi hamnade i hamnen i Stockholm, hon skulle köra
en kompis dit. Det blev en lång eftermiddag men vi hade riktigt trevligt och vi åt
hamburgare på vägen hem, de va gott och det blev också en sväng på ikea innan
vi åkte hemåt igen.

Imorse åkte jag och pappa till Gränna.
Jag har inte i varit i Gränna förut, bara i polkagrisfabriken
så det var kul att få se lite annat. Vi åt god mat ute på en fin uteservering,
kollade i några små gulliga butiker, gick nere vid båtarna och campingen
och tittade, det har varit en väldigt mysig dag! Köpte polkagrisar, dom är så goa.

Vi skulle fika på vägen hem, så vi stannade till på seven eleven, och jag
kan säga att det blev tok av allt. Killen i kassan fick sig ett gott skratt iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0