12 juni

Jag var som sagt barnvakt i lördags och efteråt när dom kom hem från damrallyt
så åkte vi alla till mammas jobbarkompis och där spelade vi kubb och grillade.
De va så mysigt!

I måndags och igår blev det jobb, alltid lika roligt. Idag var jag ledig så då
åkte jag och Alicia till Västerås. De blev mycket tok, de blir lätt så när
man åker vilse, kör upp på en cykelbana som ser ut som en tredje "fil" att åka i
och samtidigt se stiliga grabbar gå förbi så blir det inte annat än tokigheter.
Vi hade iallafall väldigt mysigt och trevligt!

Köpte hårnålar, en mascara, solglasögon, en tröja och ett par byxor.
Bild kommer senare.

Få se om de blir jobb imorgon, senare på dagen är det dags för barnens skolavslutningar
som jag är bjuden på, de ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0