Sista kvällen i Juni

Vad fort tiden går, det är redan 1 juli imorgon. Förra helgen var det midsommar, den dagen
och kvällen blev riktigt mysig med mat och fika här hemma med familjen.
I veckan har jag också hunnit varit magsjuk, tror att de va något olämpligt jag fick
i mig eftersom ingen annan här hemma blev sjuk.

I onsdags följde jag med syster och hennes barn till Avesta och efteråt
åt vi pizza hos brorsan, trevlig dag!

Torsdagen tillbringade jag dagen med Lillan och hennes barn, först var
vi till Sala en snabbis och sen hem och äta, efter de så åkte vi till Västerås.
De blev en mycket mysig och rolig dag!

I fredags var jag också ledig så då passade jag på att fixa lite här hemma
och sen på kvällen var jag och Linn ute och dansade, det blev en väldigt
rolig och härlig kväll! Musiken kunde ha varit lite bättre men annars va de riktigt
trevligt!

Igår så kom Vicky förbi på mat, vi hann spela lite kort åså för sen blev det dags
och hjälpa grannen med hökörning, först städa och rensa skullen.
Efteråt åkte jag och Lisa in till stan och köpte med oss lite gott hem, sen
va det dags och lassa ett lass innan regnet kom. Sen grillade vi tillsammans
och sen tittade vi på film. Hade en super mysig dag/kväll med grannarna.

Nu idag har jag inte gjort mycket, gör middag nu för mamma och pappa är
snart hemma. Har haft huset för mig själv i en vecka, de har varit skönt men
kul att dom kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

En händelserik vecka med mycket roligt,trevligt o sjuklig.
Saknar dig min lilla granne =)
Vart har mor o far varit då?
kram kram

2013-07-01 @ 18:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0