Hej!

Nu va det riktigt längesen jag skrev.
Det har hänt mycket sen sist, jobbat lite, träffat några
kompisar, varit i Västerås med mamma, varit barnvakt, fotat nya bilder med
Ellinor, hälsat på hos mormor och morfar, firat födelsedagar,
varit i Gävle och sett på hockey och lite så.

Förra lördagen träffade jag Emma, de va tänkt att vi skulle ha en myskväll
med lite vin och prat men de slutade med att vi hamnade på hotellet istället,
det var roligt! Träffade gamla klasskompisar och jag överraskade med en öl,
haha hur det gick till kommer jag inte ihåg, men såhär i efterhand tyckte jag
de var kul! Tack Ina för en trevlig stund hos dig sen på natten! Mycket trevligt.

Och nu i veckan har jag sysslat med lite av varje, söker sommarjobb för fullt
de är en bra början men de är inte lätt de heller, men jag ger inte upp.

Idag har jag och pappa hälsat på hos mormor och morfar en stund och nu
ska jag börja förbereda lite inför morgondagens middag, ska bli mysigt!
Sen på kvällen ska jag träffa några härliga människor för lite dans!

Måste fixa lite bilder men ni får se en bild från våran fotodag först.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0