2 år har gått

Torsdag: Då fixade jag ett avskedskalas för barnen å fröknarna
med glass och tillbehör, barnen fick en bok å duplo medans fröknarna
fick varsin blomma. Vi hade jättemysigt, alla var nöjda och glada.

Fredag: Min sista dag där hos dom efter 4 månader. Stort kramkalas
blev det iaf, även föräldrarna tyckte det skulle bli både tråkigt och tomt
barnen å fröknarna likaså. Barnen ritade teckningar åt mig, fick med mig
en hel hög hem. Jag fick en jättefin skål med godis. Tusen tack allesammans!!
Och en utav fröknarna hade fixat ett kort där barnen hade
skrivit sina namn. Hur gulligt som helst! Tack för denna tid.

Lördag: Idag fyller min systerson 2 år och vi ska dit ikväll och fira.
Nu på förmiddagen hade dom haft ett litet barnkalas och nu skulle
min mormor dit och gratta lite grann. Ikväll så kommer lite släkt,
grannar och vänner. Det blir supermys kan ja tänka mig!


syns inte bra, grymt fin skål iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0