Ett glatt humör

jajamen det har jag idag! Gjorde ett terminsprov i engelska
och det gick superbra, uppsatsen vg och resten starkt g
eftersom jag gjort bra ifrån mig på resten av allt annat
så kunde ja se fram emot ett vg i slutbetyg! Är nöjd som satan.
Studiedag hade vi igår och det var skönt minsann! Att få vara lite
ledig sådär är bara bra :)) sista veckan på praktiken, det känns
väldigt tråkigt att lämna barnen oså, ska tillbaks till min
gamla praktikplats en sista gång innan hösten då ja förhoppningsvis
har kommit in på det jag vill :) allafall det kommer bli en stor saknad!
Ja ska ordna ett avskedskalas på torsdagen hade ja tänkt mig med
glass i stora lass och självklart något fint till deras fröknar som
ett tack för att ja har fått varit där så pass länge. Mycket lärorikt iaf!
Oj va mycket jag skrev nurå! Ääh kul att få skriva av sig ibland, det är min blogg till för ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0