ilskna tjurar åh en kall vind

Just nu skulle jag vilja få skratta ut på riktigt.
Jag menar jag har haft en tid då jag helst vill sjunka ner  till botten.
Inget farligt har hänt, bara jag som trycker ner mig själv i vissa tider.
Det blir så, inget man kan göra åt.
Synd bara att det ska behöva vara så.
Allt jag vill är att få tillbaks tiden då när jag var som gladast.
Ett äkta skratt ifrån mig själv vill jag ha, precis nu.
Sommaren är snart här, då blir man gladare.
Jag ska försöka att släppa taget om mig själv och inte vara som en kall vind.
Ibland lär jag släppa ut min egna ilska också, som en tjur gör när den inte får mat.
Eller ja något liknade. Men jag ska väl inte sitta här och göra livet surt för mig själv heller.
Finns andra saker som är betydligt roligare! Som att få gå ut på en promenad med en massa
bra musik som spelar i ens öronen, jag behöver det just nu! Äkta glädje från mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0