Powermeet 09

Går kvällen var väldigt trevlig! Mycket folk och många bilar. Träffade på en
hel del roliga folk, men vädret förstörde också lite faktiskt. Sol ett tag men
därpå började det att regna. Blir nog inget ikväll eller det beror på vädret
och om det finns någon som är kör klar idag ;) ahah! Tur att jag hade med
mig Idus, haha hon kallar mig lindus så därför får hon igen. Gick runt och
kollade oså, satt stilla mest för det var så mycke folk åh jag var aströttt.
Allt var så härligt i v-ås men kvällen i sig slutade i tårar eftersom
igår kunde ha varit kvällen som jag kunde ha förlorat min bror ..
Inget jag vill och inte tänker skriva här, men ändå kände jag att behövde
nämna lite grann. Hoppas denna dag blir något bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0