Söndag.

jaha, nu var det dags igen för en ny blogg!
blev ju inte så mycket skrivande på den förra,
nu försöker jag igen med nya tag!

Mycket som har hänt sen sist. Och det är för
det mesta bara bra saker. Nåja, idag var släkten
hit på fika för att imorgon fyller mammsen år.
Trevligt att träffa dom igen! Igår var jag hem till a
och hälsade på, det var jättekul! länge sen sist.
Mer än detta har väl inte hänt just denna helg!
En toppen helg som sagt! Imorgon är det måndag,
det är inte alls lika kul. Om ungefär 2 veckor är det påsklov,
fast för mig äre bara 4 riktiga skoldagar, praktik resten av veckan.
Det kommer bli asnice med looooov, som jag har längtat!


vill ha sommar nu ,




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0