Long walk home

Fredagen tillbringande jag dagen i uppsala och jobbade.
Åt tårta som jag fick med hem, sweet!
Eftersen pappa slutade skjutsade han mig till vickan.
Sen kom linnéa dit. Vi gjorde iordning chips, dipp, grönsaker
och massa gotttis! Kollade på filmer, haha askul när dom skrek
å jag själv skrattade! busigt. Mycket mysigt vare iaf!
Lördagen åkte jag vidare till ellinorisen, skulle fotas!
Hon fixade till mig. Gick till parken, kallt som satan.
Köpte godis på hemvägen. Åkte hem på eftermiddan.
Kollade på tvn och tog det lugnt. Idag var vi först till mormor
och morfar fikade åså. Syster me familj kom hit & käkade mat.
Brorsan å hans tjej dök upp en stund. Nuså sitter jag här.
Borde fixa inför morgondagen, kör på jeans å tröja!




Kommentarer
Postat av: ida

nu vill man bara ha looov :(.. ja det ahr jag :)

2009-11-08 @ 20:17:57
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0