Snö & Ledighet

Snön yrar omkring därute medans jag sitter här!
Snöat hela dagen, blåste kallt.  Imorgon blev det en krångel dag!
börjar 10 och har en timmes engelska. Lunch från elva till fem i två.
för att vi som gjort vårat referatprov slapp svenskan.
Istället får vi läsa ut våra böcker på valfri plats.
Idrotten börjar fem i två. Min mentor är nog den bästa mentorn ever.
Frågade snällt fall jag kunde få åka iväg och jobba på praktiken istället.
Absolut fick jag det. Mycket snällt! Lägger man ihop timmarna blir det
cirka två timmar, känns tråkigt att behöva vänta in dom! Och har ändå
ingen skjuts dit eller hem. På måndag är det hård körning som gäller
ända fram till jullovet. Minsann!
Färdigt packat! hejdå skogen min.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0