3/10 - Fryser!

Veckan har gått fort, redan helg och snart en ny vecka som vi ska igenom.
Efter skolan i onsdags, åkte jag med vicky hem och boade in mig där
till fredag morgon.Vi hade hur roligt som helst, massor av prat, skratt å galenheter!
Åt god mat, nybakat bröd smarrigt vare! Pluggade en del läxor som vi hade.
Sånt lär också göras! På torsdagen åkte vi hem till hennes storebror och firade
hans dotter som fyllde år, det var jätte mysigt hon har väldigt söta syskon barn!
blev mycke kakor åh tårta, gotttt! Åkte hem till henne, vi somnade rätt så snabbt
efter prat och på morgonen käkade vi frukost och sedan skolan.
Jag åkte hem tillsammans me mina muppar! vi lagade mat och toka oss som vi
brukar göra! Spelade även spel, snackade, skrattade å självklart
drack vi te. Tog bilder med min cam, bild nedanför! Tack för hela veckan allihop!
Har haft det superkul å mysigt! bilder från veckan kommer senare nån dag :)


kallt ute, kallt inne


Kommentarer
Postat av: Jeppa

det är askallt ute, usch.

tack själv, hade sjukt skoj :D

2009-10-03 @ 18:38:13
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0