Mat och Julmust!

Listan kan göras oändligt lång på hur mycke mat som jag käkade igår!
De är minsann sjukt hur mycket jag kan få i mig! haha.
Allt ifrån kalops till tårta, kakor och annan mat! Om ni äter mat
med mig, behöver ni inte vara blyga fall ni är mätta för jag äter
gärna upp det! Idag tog ja även tildans mat, hon blev rätt paff
när ja frågade fall ja kunde få hennes mat! Jag har fått ett
sådan mat beroende. Hemskt! Tur att vi har idrott på fredag
så jag kan springa av mig lite innan lovet!
Mitt första glas med julmust drack jag idag hemma hos mormor!
Smakar lika gott varenda år! Muntliga redovisningar idag och
det gick väldigt bra! Trots de var jag hyper nervös.
Imorgon har vi ett prov, bäst att plugga!


Maaaatvraket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0