1 april - Påsklov!

Mitt första inlägg i denna månad, nu närmar vi oss vår och varmare tider.
Trodde vi ja. Veckan har varit som ett paket, man vet aldrig vad som finns i.
Tisdagens kökslektion började lungt och slutade i kaos.
Jag är tydligen uppkäftig mot lärarna och snäser när jag svarar.

I min egna tanke är det inte alls så. Jag som alltid har ett leende på läpparna
och hjälper andra så gott jag kan. Nu får jag inte ens gå fram och fråga
om det går bra.

Istället fick jag en utskällning. Undrar vad lärarna har i sitt huvud, för något
måste jag ha gjort eftersom dem sa så. Hemska människor! Jag slipper se
de äckliga kräken i en vecka och det ska bli underbart!

Bortsett från tisdagen har resten av veckan varit betydligt bättre!
Lite övernattningar här & var, tokat på andra lektioner och bus. 
Sånt tycker linda om! woho




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0