3/4-10 GLAD PÅSK!

Solens strålar lyste in genom fönstret och jag vaknade till av det ljusa ljuset.
Det är alldeles lungt och stilla i huset, musiken från min dator är det ända som låter.

Kan inte snön bara försvinna ur sikte bara sådär! Pang poff så är den borta.

Påskafton och idag kommer syster, hampe, håkan, hans mamma och min broder
hit och äter påskmat, fikar och grejar. Ska bli kanon mysigt!

Äggletningen har inte börjat än va? haha, åldern spelar ingen roll
har man letat efter påskägg sen man var ett litet barn så får man
icke bryta dem!

Jag önskar er alla glad påsk och njut av dagen!
Glöm heller inte att äta hur mycket godis som ni vill!
Idag ska det lyxas till ordentligt!


Kommentarer
Postat av: ida

ja den är riktigt fin :) tack detsamma!

2010-04-03 @ 19:00:45
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0