Överraskningsdag!

Jeppa och jag pratade om att åka in till Sala för att kolla lite i affärer åså,
imorse när jag satte mig på bussen klev hon och Klara på, vi hade en mycket rolig tur in!
Vi skulle gå hem till Gabriella för att vänta innan affärerna öppnade.
Det jag inte visste var att Burris även var där, jag ba: Va gör du här? haha
stackarn. Igår sa hon att hon skulle till stallet, redan då blev jag chockad.

Hos Gabriella åt vid god pastasallad, gott fikabröd, snackade, skrattade, spelade spel
och lite mer därtill! Sedan bar det iväg ut mot stan, jag hade ingen som helst aning att
jag skulle få bära ögonbindel, över en timme gick jag med den och det var läskigt
men samtidigt som det var en tuff känsla.

Jag varken såg eller hörde knappt vad flickorna sa, jag slängde ur mig på tåget:
Är det några snygga killar här? haha, knäppgöken linda.
Efter en snabb bussresa började vi gå mot slutstation!

Jag fick öppna ögonen när vi var framme och där stod även Vicky, och samtidigt
skulle jag kolla upp det var en ren chock med allt tok!
Mina ögon är inte vana att bli chockade.

Vi delade upp oss i 2 lag, Linda & blondinerna hette vi (vicky & gabriella)
mycket roliga & kluriga rum i huset och det kändes som om vi var med i de
riktiga fångarna på fortet. När man hade en viss tid på sig osv!

Tog hem vinsten gjorde vi och jag vet redan nu att vi kommer få revansch!
De ser jag fram emot.

En väldigt fin & superrolig överraskning! Jag vet inte hur jag ska tacka er,
men ni kommer att få höra många tack framåt i veckorna/månaderna och åren.

Jag hade iallafall hur roligt, mysigt och trevligt som helst!
Många stora kramar till er som tog er tid och fixade
en jättehärlig och mysig födelsedagspresent <3


Kommentarer
Postat av: J.

var sjukt roligt! :D

kommer aldrig glömma din min när du såg ögonbindeln, haha, så söt :D <3

2010-04-27 @ 19:47:39
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0