1 augusti igen

Jag ångrar bittert att jag skrev *kört hem ifrån sala idag, åsen se upp på vägarna*
på facebook. Haha, inte trodde jag att många skulle skriva: Har du fått körkort?

Är inte övningsköra & köra lika? bäst att jag slutar skriva något mer på
fb, de blir bara tokigt! smidiga linda är i farten.

Mamma ba: du får inte luras. Jag lurar ingen med de, bara kul att
skriva att man är ute och kör, törs knappt logga in. haha

Nu glömmer vi toket.

Klippt gräset, lagat mat & fixa nu återstår en städning
i rummet & packa väskor.

Gårdagens förmiddag var supermysig!
Mamma & jag hjälpte till att jobba i gammelgården
fixa med smörgåsar & fika osv.

Varje år har färnbo en dragspels stämma, då behövdes
de extra hjälp och eftersom de är roligt att jobba
så ställde jag glatt upp.

Än äre krut i dem äldre, jag menar vilka fräckisar
de kan. Jag skratta så mycket att magen gjorde ont!

Träffa även på andra goa människor!

Sen plugga jag körkorts teori, visserligen är
det jobbigt att plugga, men detta är roligt!

Jag berättade för mormor att jag krama om
morfars kusin igår, hon ba: Du är ju karltokig linda!

Han som är så snäll!

kanske har mormor rätt? haha  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0