16 december

I fredags så träffade jag kajsa & jeppa och hade årets
första julklappsbyte, det var hur mysigt och trevligt som helst!

Spelade spel, skrattade och sånt som vi är bra på!

Fick väldigt fina klappar av dem, ska visa nån dag!

Tack tjejor för en mycket fin kväll.

Praktiken har rullat på bra, sista dagen imorgon tyvärr.
Skola på måndag igen, sen äre inte långt kvar till lovet!
Längtar som en galning.

Kommer bli super mysigt med allting!

I måndags fick jag iaf vara med på barnens lucia firande, fint vare!
och sen har det hänt en massa tok, ett barn som har friat till mig,
ett barn som tycker jag skrattar som en mus och barn som har sagt
att dem kommer sakna mig.

Man blir glad!

bäst att sova nu så jag orkar sista dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0