20 december

Första skoldagen efter praktiken, den var väldigt soft!
På fitnessen prata vi mest om takt och massa sånt.
Svenska efteråt, odis önska oss god jul å lite så.

Efter lunch buggade vi på idrotten, det är så jävla roligt!
Plus att jag älskar musiken som man har till! haha

När skoldagen var slut så gick jag, ina, fickan & jenny
ner på stan, vi blev tre för jenny skulle iväg på annat.

Vi fikade på johanssons, det blev varm choklad &
en pepparkaksmuffins för min del. Gottans!

Köpte ytterligare en julklapp, känns som att jag
börjar närma mig mitt slut. Annars får det bli
några på mellan dagsrean!

Jag fick med mig en klänning hem också, som ska
användas på julafton!

Tack flickor för en mycket rolig & mysig eftermiddag!







Kommentarer
Postat av: Ina

duktig lindis!

2010-12-20 @ 22:38:56
URL: http://inamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0