2010 lider mot sitt slut!

Endast två dagar återstår på år 2010, på lördag morgon när
vi vaknar så är det 2011. Det är helt vrickat vad tiden flyger förbi!

I tisdags fick jag besök utav kajsa på eftermiddag så
stanna hon kvar här till typ halv 7, en väldigt mysig & rolig dag!

spela spel, lyssna på musik, åt en massa onyttigheter
och bara hade det trevligt!

På eftermiddagen idag så åkte jag, mamma, marie & hampus
till Sala en sväng, fikade på johanssons å lite sånt.

Handlade på åkra, där jag krama om en kär vän!
lilla ina! gurkan var som sagt inte till mig ;) hahah

Det är inte lätt att ha med sig en syster när man går på stan.
Allt hon gör blir bara tok, men roligt har vi!

Bästa syster yster !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0