barn är så söta!

Tredje dagen, jag har så otroligt kul! tänk att man själv har varit
så pass liten som dem är nu!

Var med och spelade innebandy på idrotten, det uppskattades märkte jag!
Sedan bar det av mot matsalen, haha vilket ös det blev när jag skulle sätta mig.
Ni vet väl hur små barn kan reagera? Sitt här, nej hos mig osv.

Det är inte lätt alla gånger, man vill inte göra någon besviken!

Barnen roar mig väldigt bra, förutom att roa mig och få mig
att skratta, så får dem mig även att le inombords, för idag
var det en av flickorna som sade.

Linda, jag älskar dig!

Gissa om jag blev glad, för det var väldigt fint sagt!
gullungar!






Kommentarer
Postat av: Ina

Saknar dig med, och klassen :( bara en vecka kvaaar! :D hur går din praktik? :)

2010-12-12 @ 21:43:30
URL: http://inamatilda.blogg.se/
Postat av: Ina

Det går fin fint för mig! Är ju klar på tärna och nu är jag andra veckan på johanssons. Du har varit dålig på bloggfronten lindis, fyy!

2010-12-13 @ 18:44:35
URL: http://inamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0