En annan dag!

Igår så hjälptes jag och pappa åt och fixa nästan all mat.
Han är en händig man i köket, lille papps! en dold talang som
jag knappt visste om att han hade.

Mamma var också stolt. Sen kom släkten, plus bror & hans tjej hit.

Började med och äta den eviga samt väldigt goda julmaten!
Satt & pratade en massa och det blev många goa skratt.

Efter maten blev det julklappsutdelning, jag tror alla blev
glada över sina paket. Jag blev nöjd & glad över mina.

Paketet som jag fick av lars & anette var en bok som jag
redan hade, men hon skulle byta sen. Söta är ni!

Nästa gång blir det glass till fikat morbror Lars!
Jag lovar dig det..



Pajformen fick jag av min morbror Mats & hans fru Britt.

De andra sakerna plus en julmust fick jag av mormor & morfar.
Mormor vet att jag älskar pepparkakor & julmust så hon kunde
inte låta bli. Hon är söt!

I skålen ligger det godis ifall ni undrar.
Tack kära & fina släkt för jätte bra saker!




Muggar som jag fick av Eriks tjej Sara, som hon
har målat själv. Tjusigt! blir perfekt att ha te & julmust i sen!
På dem vita är det små katter som inte syns för tillfället.
Fina var de allihopa.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0