God Jul!

Blev inget skrivet igår alls, men jag hade en grym julafton!

Gick upp vid halv nio, satte mig vid tvn och såg på
en jätte söt film. Mamma började koka risgrynsgröt.
Älskar den gröten!

Började att fixa mig lite, min outfit blev ändrad.
Jag hitta på mitt fina jul linne som jag inte kunde
låta bli att använda, ni ska få se!

På förmiddagen kom även min granne Lisa förbi
med paket och hon fick sina grejor.

Vid typ halv 2 åkte vi och hämtade Håkans mamma
sen for vi hem till han & syster, där även min bror var.

Efter en stund kom Håkans äldsta bror & hans son.
Började äta massvis med mat.
Tänk att man vräker i sig hur mycket som helst.

Träna kan man göra i mellandagarna! haha

När klockan närmade sig 3 så tog jag med mig
Hampe till tvn, han var duktig som satt stilla i typ
30 sekunder, sen sprang han iväg och där satt
jag själv och kikade på Kalle Ankas jul.

Fick sällskap av pappa, syster & bror sen.
Älskar tomte verkstaden! Den är så klockren.

Käkade mer mat efter, strax innan tomten kom så
dök håkans andra bror Göran & hans Carina upp.

Tomten var riktigt söt må jag säga er!

När alla hade fått sina paket så gick tomten vidare.
Det var kartonger, papper & saker överallt i huset.

Jag blev jätte glad över de klappar som jag fick!
Tack kära ni!

När klockan närmade sig halv åtta åkte dem flesta
hemåt, men vi var kvar en timme till, blev skink macka
och drack julmust!

Tackade för oss, åkte hemåt och mamma började göra
iordning en jansson, för idag ska vi ha mormor & gänget på besök.

Jag öppnade mina klappar som jag hade hemma, hur fina saker
som helst!

Har haft en sjukt bra & mysig julafton! tack så mycket allihopa!



Årets gran! jag vet, lite snål med grenar kanske
men jag diggarn!


Jag & min favorit Carina!

haha jag ser ut som en mupp, linnet syns knappt
men det var en skön & enkel klädsel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0