Juni 2010

Skolan rullade på bra, vi i ettan fick servera på 3ornas student.
Mycket fint vare! Roligt hade vi.




Myskväll hos linnéa med dessa flickor!




Grillkvällar med marie, håkan, hampe.
Grillat är så nedrans ljuvligt!

Midsommaren firades på höskullen med grannarna..
Haha tolka det rätt nu va.
Vi körde faktiskt in hö åt deras hästar.

Lisa var sjuk så henne träffade jag inte, men däremot hennes
bror, det var trevligt! På kvällen fick vi mat av dem åså. Myspys!

Hampus sov sen kvar här, jag lärde honom att plocka 7sorters blommor.
Där gick vi, han och jag! Min lille pluttt.






Mosters lill kille !

Skolavslutning sen, alltid skönt med sommarlov!

På kvällen hade jag Jeppa & Kajsa hos mig!
Lika roligt och härligt som alltid!

Jag & Kajsa gjorde en överraskning åt Jeppa som skulle fylla år!



my friends!



Happy girl! sötis



Kommentarer
Postat av: J.

Älskar bryggbilden, hatar den under, haha!

2010-12-31 @ 12:39:23
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0