Oktober 2010

Början av månaden blev jag brunett, alltså lite mörkare.
Men det verkar ha försvunnit.

Jag vet att jag la ut gamla bilder, ni får kika i de gamla arkiven
och minnas tillbaka!

Pappa fyllde 60 år, en tripp till Sthlm.
God mat och tittande i affärer innan hemgång.
Mötte även på Idol Andreas.

En superhärlig höstdag!




1årsen min käke braka ihop.
Träffar jag Mellberg nån gång då ska han få höra!

Hade en vecka som jag kallade för en röd vecka.
Såg verkligen blod varenda dag, otursveckan på hela året!



Överraskning för Kajsa som fyllde år.
Bowling, Mat, Fika och massor av skratt, prat & spel!



Med ett halvt vikt öra (under flätan) en bira och en snusprilla
under läppen (som inte syntes där)
så hade jag en super trevlig kväll hos min rara classmate Emelie!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0