Onsdag - Mardröms dagen

Vi åkte med grannen imorse och klockan visade sig vara tidig.
Kocken satte mig i jobb på direkten, jag han andas in lutften men inte
ut kändes det som. Att praktisera är kulkul men jag blir irriterad på
honom han släpper mig inte ur sikte! Inom kökets räckhåll, värmeskåpet
är det närmsta jag får gå, alltså inte ut till själva resturangen & det skåpet
ligger tätt intill dörren utåt. Fick skära kött i mängder! haha jag bara klagar
skönt att grabbarna från akademiska hus kom i rättans tid. Mysiga & härliga
gubbar & jag diggar dem starkt! Kom hem strax efter 5, blev ett hopp in i
duschen, håret var långt ifrån fräscht. Nuså har jag klämt i mig glass, gott
Är det illa om låten Superduper killen fortfarande finns kvar i huvudet på mig?
På väg hem idag så satt man å nynnade på olika låtar och vips kunde jag hela
texten av den låten. En favorit hos mig i mina yngre dar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0