Önskningar

Många vet att jag längtar galet mycket till min födelsedag.
Tänkte därför skriva ner ett par korta rader på vad som önskas.

2010 års önskelista ser utsåhär :

Vädret är soligt och luften är varm, mycket tårta
på bordet står, Musiken spelas högt & vi dansar natten lång.
Många kramar vill jag gärna ha, kanske en kväll på ett spa?
Mat serveras på silverfat. Överraskningar av mina vänner,
en kväll med fika & dricka, vid stranden och se solens nedgång.
Kamerorna i högsta hugg & många crazy pictures.


Kommentarer
Postat av: viiicke-viiire

åh, det lät som världens mysigaste sommar dag! :D

hoppas att den blir så oxå! =)

btw, du är riktigt duktig på att skriva dikter :P

2010-02-08 @ 19:18:22
Postat av: Linda

ja :D hoppas jag också på!

hihi tack tack :P

2010-02-08 @ 19:31:57
Postat av: J.

Haha, ja, mat och inget annat på de där silverfaten va? ;)

du ska bara veta vad vi har planerat för dig lilla Linda! hihi :D <3

2010-02-08 @ 22:14:35
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0