16/7 - 18år!

Jag har inte förstått riktigt än att jag är 18år. De är sjukt!

Måste berätta lite hur allt började, somnade vid elva igår och
efter ett tag vaknade jag av att mobilen ringde.
Jag svarade och då hörde jag hur de var någon som sjöng.

De var linnéa som hade övat sig på sången.
hahaha, vackert vare! tack så mycket gullefjun. 

Senare på morgonen hörde jag hur mamma
och pappa kom ner, ännu en skön sång.
Inte visste jag att dem var så musikaliska!

De såg verkligen askul ut, pappa hade ett champagne glas
med sig och mamma bar paketen. Haha sötnosar! 
fick jättefina presenter. Tack kära ni!





Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja visst fan var min sång fin jag tränade ju helt seriöst :D hahah och det var jätte kul när du var nu vaken :D <3 och än en gång GRATTIS :D <3

2010-07-16 @ 22:32:18
Postat av: Lindis

hahaha så jäkla klockren! du kan du linnéa :D <3

för dig var det roligt! :D TACKAR SÅ MYCKET <3 :D

2010-07-16 @ 22:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0