18/7

Igår fick jag äntligeen träffa min moster & lasse!
jag blev hur glad som helst, det blev även en liten tår
som kröp fram ur ögat. Inte oväntat om jag säger så!

Mamma och jag åkte hem till morbror där dem nu
ska bo i några dagar, vi blev bjudna på mat och lite fika.
Jag drack kaffe! Och det var gott. Kan ni tänka er?

Det var jätteroligt att få prata med dem och ikväll/natt
kommer min yngsta kusin & hennes familj också dit.
Ska höra om man får hälsa på dem imorgon.

Kryssning bokad! jag, syster plus baren = grymt!


Kommentarer
Postat av: J.

jag kan lära dig gitarr, välj en ganska lätt låt bara så kör vi :D <3

saknaden är så grymt jobbig, det blir liksom svårt att andas... ja, det är tur att vi har varandra Linda! <3

2010-07-19 @ 00:40:11
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: frida

sv; tack så jättejättemycket! :)

2010-07-19 @ 22:56:28
URL: http://fridamariaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0