Muuuusic

In my heeeart.


Jag är ju en allätare inom musikens tecken.

Men om jag får välja så står Bruce Springsteen
högst upp på listan.

Att få höra honom live vore magiskt!  

Han verkar vara en schysst snubbe helt enkelt!

Jag har inte hört alla hans låtar men dem jag har
lyssnat på är gudomliga!

Varje gång han är på plats i Sverige, har jag Alltid
lyckats missat honom.

Alltifrån pengar som inte har räckt eller inte haft skjuts och liknande.

På min 20årsdag är det han som sitter i min trädgård
och spelar Linda, let me be the one.

Önsketänkande!




Kommentarer
Postat av: J.

Jag kan städa åt dig, haha! :D fika behövs inte, har slutat med sånt nu ju :P <3

2010-08-01 @ 01:44:16
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0